alysa's FotoPage

By: alysa adam

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  >  >>]    [Archive]
Friday, 25-Aug-2006 04:56 Email | Share | | Bookmark
holiday

hmm boring kan .. iya kan
hmmm
tepilah
View all 6 photos...
BIasanya bila nak balik kampung , Adam dan Ibu tumpang Pak Ngah .. Selalunya Pak Ngah akan singagh di bandar Kuantan.. so bila singgah tu biasanya Pak Ngah akan bawak kami lepak kat Bnadar Kuantan sementara menanti Pak Ngah buat kerja .. Adam dan C'ra akan melepakkan diri kat situ...


Friday, 25-Aug-2006 04:26 Email | Share | | Bookmark
beraya kat opis ibu

baju melayu adam
yummy !!! besstnya satay
opps!!
ari ni .. adam ikut ibu pergi beraya kat opis.. best!! macam2 adam makan, jumpa kawan .. tapi adam boring coz lama sangat adam stay kat situ .... nak tidur rasany .. nasib baik at last ibu hantar adam balik cepat2


Tuesday, 25-Jul-2006 06:17 Email | Share | | Bookmark
melukis

mana colour ni
hmm
 
View all 6 photos...
adam memang suka melukis.. walau ntah apa2.. tapi adam memang suka...
ibu pula selalu belikan adam stationery set.. colouring set ... itu yang buat Adam suka tu... Ibu selalu cakap. Adam ni pandai ... ... tu yang buat Adam makin bersemangat nak menconteng tu...
he..he


Tuesday, 25-Jul-2006 06:07 Email | Share | | Bookmark
SHREK>........

adam menonton SHREK
hmmm
 
View all 5 photos...
Adam memang suka menonton SHREK>> sampai Adam hafal dia karektor dan diolagnya.. Adam suka watak donkey..
kekadang hari2 Adam tengok.. sampai ibu pun boring..
sorry .. eh ibu..


Tuesday, 25-Jul-2006 05:55 Email | Share | | Bookmark
Adam & C'ra

kami tgh sibuklah ibu
jom iya!!
Opss!!! shira!!! jgn cekik Adam..
View all 6 photos...
ini sepupu Adam.. comel tak?? namanya Syairah Nur Fatin ... Adam suka kawan ngan dia.. kami selalu main sama2.. makan sama... mak ngan ngan pak ngah selalu bawak kami jalan..
best!!


[<<  <  [1]  2  3  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net